onsdag 19 maj 2010

Arla, mjölkpaket




Blev så glad när det nu uppdagats att jag har ett till fan, förutom mor och far, nämligen Ulla Eriksson i Torshälla som spar på mjölkbaksidor jag gjort i ett album.



På mjölkpaketsidan vill jag nämna världens bästa Åsa Löfgren-Carlström som jag jobbar med då jag gör dessa. Jag hade trott att jag skulle få tillfälle att skriva om hela vår härliga bondeturné som vi gjorde tillsammans med fina Martina Swedmark på Arla. Vi reste runt i Sverige och hälsade på bönder som är Arla och fick en mängd underbara historier och äventyr. Men turnén fick avbrytas för att Martina blev sjuk. Det blev ett otäckt väntevacuum i månader, men nu är hon glädjande nog på benen igen så att jag kan andas normalt igen. Jag håller tummarna för att historierna kommer att få läsas på paketen till slut.
Här nedan några andra paket.









Min mamma är mitt största fan (jag har två, den andra är pappa) och spar alla mjölkbaksidor och sätter upp på köksväggen som nu blivit full så hallväggen har fått ta vid.










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar